det som passar mig

hej allihopa :)

har inte bloggat på ett tag, men jag har haft rätt så mycket att göra, jag vet att jag säger det ofta men det är sant, och jag har faktist inte haft något att blogga om, helt tomt ! Men nu lovar jag att bli bättre på att updatera. Idag har jag verkligen inte gjort något, då menar jag ingenting eller okej jag har pluggat matte och är riktigt stolt att jag har börjat, det ska vara inne på tisdag så jag måste plugga lite imorn också men det fixar jag nog, har äntligen börjat fatta hur jag ska göra, det är verkligen bra att ha en syster som kan allt! (A) Igår och i fredags var det tennismatch som gällde, i fredags var det akebaspelen och då förlorade jag stort och igår var det seriespel och det gick väll inte heller så bra, får hoppas på bättre nästa gång.

snart är det jul okej det är ett tag kvar men jag ska nog börja fundera på vad jag vill ha, ska föröka komma på lite varje dag och skriva upp det :) längtar så till julafton men innan den är här vill jag ha snöööö! det snöade faktist igår och i förrgår men allt är typ borta! :(

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jaha, kul att höra att jag är bra på allt ;) (a)
puss & god natt söster

2007-11-25 @ 22:41:45
URL: http://nelias.blogg.se
Postat av: Nathalie

hon är fanemej braa på allt ;p

2007-12-02 @ 12:00:01
URL: http://naathie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0