borta bra men hemma bäst

okej nu har jag äntligen kommit hem så nu börjar jag blogga precis som vanligt. Imorn börjar skolan så jag måste nog plugga lite. men men orkar inte just nu. ja vad mer ska jag skriva, har inte gjort så mycket i småland, hjälp lite och träffat mina kusiner som var riktigt kul. Träffade mina kusiner jag inte träffat på jättelänge, det var så kul att se dom igen, några av mina kusiner bor här i stockholm men några bor i västervik och en i gävle. så det var kul att träffa dom. Annars har det nog inte hänt så mycket, hittar fortfarande inte mitt örhänge så det är väll bara att köpa nya.

ja just det i fredags natt fick jag meddelande om att det snöade här hemma, blir å sur eftersom det inte snöade i småland och nu när jag kommer hem så är all snö borta, men vet ni en annan sak, det är minusgrader ute och jag håller tummarna för att det ska börja snöa inatt (troligtvis inte) men jag kan alltid hoppas :)

Nej nu ska jag gå och duscha, sen ska jag äta lite, bloggar mera sen :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

det var jag som sickade medelandet (stolt) :)

2007-11-04 @ 20:50:45
URL: http://fanie.blogg.se
Postat av: Minna

Kan trösta dig med att det inte var mkt snö

2007-11-04 @ 20:55:41
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0